L’Ajuntament ha implantat un servei de control i d’inspecció en el sistema de recollida de paper i cartró comercial
L’objectiu de les inspeccions no només es centren en la qualitat de la prestació del servei de recollida, sinó també en detectar els desajustos del sistema i adaptar-lo a les necessitats d’establiments i comerciants.
A més de controlar la recollida dels residus de tipus comercial, en alguns casos, la inspecció valora, a més a més dels agents de via pública, l’estat de la neteja viària, dels contenidors de rebuig i de matèria orgànica i de la recollida d’escombraries.
Coincidint amb la implantació d’un sistema de control a la recollida de residus comercials, es va ampliar amb un manobre més la plantilla del servei de recollida de paper i cartró als establiments de Montornès.
Segons les dades del departament de medi ambient de l’Ajuntament, durant el mes d’octubre, es van recollir 13.060 quilos de paper i cartró comercial. Això suposa més de 800 quilos respecte el mes d’octubre de 2006.
A Montornès Nord, el servei de recollida de paper i cartró comercial es presta els dimecres i els dissabtes, de 15 a 18h i el mercat setmanal. En el cas de Montornès Centre, la recollida es fa els dimarts i els divendres, de 14 a 18h de la tarda.
La regidoria de Medi Ambient té previst, durant aquest mandat, implantar aquests tipus de controls a la resta de serveis que afecten a la via pública, entre ells la neteja viària i la recollida d’escombraries.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.