CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Festa Major 2007

Festa Major 2007

27/08/2007

Del 14 al 17 de setembre Montornès viurà la seva festa gran. Els grallers faran el toc d'inici divendres 14, a les 18.30 h, a la plaça de l'Anxeneta. A partir d'aquí es desenvoluparà el gruix de les activitats previstes fins al dilluns 17, festa local.

Com ja és habitual, la Galeria Municipal de Can Xerracan acollirà el primer acte programat. Es tracta de la inauguració d'una exposició sobre el 25è aniversari de les colònies organitzades per l'Esplai Panda. El pregó de Festa Major anirà a càrrec de la Penya Els Bartomeus, que celebra els deu anys de la posada en marxa de l'entitat.

A banda de les propostes més tradicionals com ara la cercavila pels carrers del municipi, el piromusical i la cremada de l'Ajuntament, i la Rockmeria, el programa d'actes d'aquesta edició inclou per a la nit del dia 14 el concert d'Álex Ubago, al Pavelló Municipal d'Esports, i la posada en escena a l'envelat de l'espectacle de Joan Pera El show Joan Pera. Les entrades per a aquestes dues cites costaran 5 euros i es posaran a la venda de forma anticipada al Centre Infantil i Juvenil (carrer de la Llibertat, 10) de 15 a 21 h, i a l'establiment Granja M. Angeles (carrer de Palau d'Ametlla, 1) de 9 a 16 h. En aquests punts de venda també es podran adquirir les entrades del concert de Celtas Cortos que se celebrarà el dissabte 15, al Pavelló Municipal d'Esports. El preu és de 3 euros.

Cap de setmana de Festa Major
Dissabte al matí s'estrenarà la Festa Major Menuda, una activitat plena de jocs pedagògics per a nens i nenes de fins a 16 anys. Ja a la tarda, hi tornarà a haver propostes lúdiques. A les 20 h, el Correfoc infantil animarà els carrers i servirà d'aperitiu del Correfoc adult de les 22 h. En ambdós casos, la colla de Drac i Diables de Montornès, en col·laboració amb l'Ajuntament, obsequiarà els assistents amb barrets de palla per tal de fomentar la participació de tothom al correfoc. Passada la mitjanit, en el marc de la Nit golfa, el grup Hotel Cochambre tocarà al Pavelló Municipal d'Esports.

El matí del diumenge de Festa Major, la XVIII Trobada de Gegants, a les 10 h, marcarà l'inici de la jornada. A les 18 h, a la plaça de Pau Picasso, hi haurà una demostració de música i dansa amb la Hermandad Nuestra Señora del Carmen, l'Aeròbic Marinada, el Centro Cultural Andaluz i l’Estudi de Dansa Paqui.

Al vespre, Gerard Quintana i la banda local No badis oferiran un concert gratuït al Teatre Municipal.A més d’això, diumenge, se celebrarà el Memorial Luís Càmara, en homenatge al veí i ciclista de Montornès.

Fi de festa
Dilluns, festa local, els esports seran els protagonistes juntament amb el castell de focs de final de festa que es farà com l'any passat als terrenys ubicats al costat del Centre d'Atenció Primària, a Can Parera

La samarreta de la festa
Un any més, Montornès tindrà una samarreta exclusiva per a la Festa Major. La novetat d'enguany és que hi haurà un model per a noi i un per a noia. Les samarretes es podran adquirir a l’establiment IKE Frutos Secos (carrer Major, 16) i al Centre Infantil i Juvenil, per 3 euros.

Arxivat a: General
Focs d'inici de la Festa
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona