Un total de 340 escolars de Montornès van participar dissabte a les Olimpíades Escolars de Montornès. L’esdeveniment ha incorporat enguany l’ensenyament secundari.
La II Olimpíada Escolar de Primària de Montornès va aplegar dissabte 260 alumnes de 1r fins a 6è curs de les quatre escoles del municipi. La jornada es va desenvolupar entre les 9 i les 15 hores, a la Zona Esportiva Municipal.
A la tarda, entre les 15.30 i les 20 h, 80 alumnes de 1r i 2n d’ESO dels dos IES de Montornès van participar en la I Olimpíada Escolar de Secundària.
Cada participant va competir en dues de les sis modalitats esportives que es proposaven: Futbol-7, Futbol-5, Escacs, Tennis, Bàsquet 3X3, i Cursa de pista.
Durant la cloenda de les olimpíades es va fer el lliurament d’una medalla a tots els participants, i plaques a les escoles i entitats esportives participants.
Les olimpíades estan organitzades per les Regidories d’Esports i d’Ensenyament, amb la col·laboració de les escoles publiques, els IES i les entitats esportives del municipi, i compten amb el suport de la Diputació de Barcelona.
Durant el mes de març es va convocar un concurs de dibuix esportiu entre els alumnes de primària i els de 1r i 2n de secundària. Els dibuixos guanyadors van representar cadascuna de les olimpíades.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.