CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > S’inicia la urbanització del parc dels Gegants i de la plaça dels Remences

S’inicia la urbanització del parc dels Gegants i de la plaça dels Remences

06/03/2007

Les obres d’aquesta futura zona d’esbarjo que enllaçarà els barris de la Bòbila i del Castell Can Comas tenen una durada prevista de 6 mesos

La UTE CESPA SA i Ferrovial Agroman SA és l’encarregada de la urbanització del parc dels Gegants i la plaça dels Remences, situats entre els carrers de Francesc Layret, Narcís Monturiol i Major.

El projecte preveu la urbanització de més de 9.000 metres quadrats amb tres espais de jocs infantils, una zona d’aparcament a la confluència dels carrers Francesc Layret i Narcís Monturiol, àrees de passeig, i zones verdes.

El passat mes de novembre la Junta de Govern Local va aprovar la contractació de les obres d’execució per un import d’1.026.156,28 euros.

Els treballs tenen una durada prevista de 6 mesos.

Arxivat a: General
Parc dels Gegants
Plaça dels Remences
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona