Durant la primera quinzena d'aquest mes de juliol s'han fet les preinscripcions. Hi ha prop de 200 alumnes per a l'Escola Municipal de Música, uns 70 per a l'Escola Municipal de Dansa i al voltant de 60 per a l'Aula de Teatre
Prop de 200 alumnes iniciaran el proper curs 2006 - 2007 a l'Escola Municipal de Música. L'Escola Municipal de Dansa tindrà al voltant de 70 alumnes i al voltant de 60 seguiran les sessions de l'Aula Municipal de Teatre. En total l'equipament oferirà activitats a més de 300 usuaris.
L'Escola Municipal de Música va incorporar a l'oferta formativa l'any 2004 les propostes de l'Aula de Teatre i de l'Escola Municipal de Dansa.
Per al curs vinent, l'Escola Municipal de Música presenta com a novetat la introducció a la programació escolar continuada dels tallers d'acordió, gralla i de percussió que fins ara s'impartien de forma trimestral. Al setembre també s'obrirà un grup de percussió africana.
D'altra banda, l'Aula Municipal de Teatre ha creat un nou grup d'iniciació per a infants de 6 a 12 anys i a l'Escola Municipal de Dansa queden places vacants als grups d'iniciació a la dansa i als dedicats als balls llatins (salsa, batuka, etc.)
Segons les previsions, l'Escola Municipal de Dansa impartirà les classes del proper curs a la quarta planta de l'edifici de Can Parera.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.