CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > El projecte "Nascuts per llegir", a Montornès

El projecte "Nascuts per llegir", a Montornès

12/07/2006

El Centre d'Atenció Primària i la Biblioteca de Montornès desenvolupen, de forma conjunta, i com a prova pilot el projecte "Nascuts per llegir".

La iniciativa pretén que pediatres, llevadores i bibliotecaris col·laborin per promoure el gust per la lectura des del primer any de vida dels nadons. "Nascuts per llegir" també té com a objectiu establir un vincle afectiu entre adults i petits al voltant del llibre.

El projecte està impulsat per l'Associació Catalana d'Infermeria Pediàtrica, l'Associació Catalana de Llevadores, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya, el Consell Català del Llibre per a Infants i Joves i la Societat Catalana de Pediatria.

La iniciativa està patrocinada per la Generalitat de Catalunya i compta amb la col·laboració de la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona.Vint municipis de Catalunya s'han adherit a la prova pilot.

Per començar, "Nascuts per llegir" va adreçat als nadons nascuts des de l'any 2005 i es desenvoluparà fins al 2007.

Els pares amb nadons nascuts enguany ja reben un dossier informatiu sobre el projecte "Nascuts per llegir" a les revisions mèdiques que es realitzen al Centre d'Atenció Primària. Les persones interessades en l'experiència amb nadons nascuts l'any 2005 es poden adreçar a la Biblioteca de Montornès.

Arxivat a: General
Imatge identificativa del projecte "Nascuts per llegir"
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona