Aquest dimecres, a les vuit de la tarda, a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, se celebra l’acte de presentació pública del nou web municipal.
El web està dividit en set grans apartats temàtics, entre els quals destaca el dedicat a l’atenció al ciutadà. En aquest apartat hi ha informació detallada sobre 113 tràmits distribuïts en 20 categories i 42 serveis estructurats en 13 àmbits. A banda d’això, els ciutadans poden gestionar en línia els impostos amb l’Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona.
La pàgina ofereix informació històrica i turística de Montornès i un plànol del municipi que té com a prestació fonamental la localització de carrers. L’organització de l’Ajuntament i les normatives i ordenances municipals són altres àmbits locals que s’han incorporat al web juntament amb les notícies d’actualitat, l’agenda d’activitats i el butlletí “Montornès Viu”.
També mitjançant el web es facilita el contacte dels ciutadans amb l’Ajuntament a través d’un formulari de suggeriments o preguntes i es posa a l’abast utilitats com la possibilitat d’accedir a un compte de correu electrònic gratuït.
Per a l’execució del projecte l'Ajuntament ha comptat amb el suport i l'assessorament de l’Oficina de desenvolupament tecnològic local de la Diputació de Barcelona. La programació ha anat a càrrec de l’empresa Perception Technologies i els continguts han estat elaborats per l'Ajuntament.
A l’acte de presentació d’aquest dimecres hi seran presents l’alcalde de Montornès, Daniel Cortés, el regidor d’Informàtica i Telecomunicacions, Francesc Pericas, i el director comercial de l’empresa Perception Technologies, Jordi Rodríguez.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.