Dia i hora: dijous 19/10/2017 de les 9:30 a les 11:00
Lloc: Biblioteca de Montornès del Vallès
El Club de lectura fàcil en català comença la temporada amb el llibre “Set dies al llac” de Núria Martí
El primer llibre del curs 2017/18 és Set dies al llac de Núria Martí, una publicació adaptada a les directrius de lectura fàcil.
El llibre explica la història d’una noia atrapada entre dues passions, entre dos homes diferents: un anglès alt, fort i una mica fatxenda, i un català petit i més aviat introvertit. Amb quin es quedarà? La història s’esdevé a l’estany de Banyoles, un mes de gener, durant els entrenaments de l’equip de rem de la Universitat de Cambridge. L’Ondina haurà de triar entre en Patrick i en Jordi.
El Club de lectura fàcil en català està destinat a persones que no tenen gaire costum de llegir en català i que volen practicar-ne la comprensió lectora i l’expressió oral.
Les trobades es desenvolupen de manera distesa un cop al mes a la sala d’actes de la Biblioteca, sota el guiatge de la tècnica de Normalització Lingüística del municipi, Reyes Barragán.
El mateix equipament presta els llibres que després es tracten al club.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.