Dia i hora: dijous 21/01/2016 a les 9:30
Lloc: Biblioteca de Montornès del Vallès
Avui es duu a terme la primera sessió de l'any d'aquesta col·laboració entre la Biblioteca i l'Oficina de Català de Montornès. En aquesta ocasió es parlarà sobre la novel·la "El violí d'Auschwitz", de Maria Àngels Anglada.
El Club de lectura fàcil en català s'adreça a persones que coneixen poc la llengua catalana i volen millorar-ne la comprensió lectora i l’expressió oral.
Les trobades es desenvolupen de manera distesa un cop al mes a la sala d’actes de la Biblioteca, sota el guiatge de la tècnica de normalització lingüística del municipi, Reyes Barragán.
La sessió d'avui versarà sobre el llibre El violí d'Auschwitz, de Maria Àngels Anglada.
Sinopsi: Daniel és un lutier jueu, tancat al camp de concentració d’Auschwitz, que es fa passar per fuster per tal de poder sobreviure. Però quan el comandant nazi del camp descobreix el seu ofici de debò, el sotmet a una dura prova. Daniel haurà de fabricar un violí de so perfecte. Si no ho aconsegueix, el càstig serà terrible.
Per formar part del Club de Lectura Fàcil en català només cal adreçar-se a la Biblioteca i inscriure’s gratuïtament.
El mateix equipament presta els llibres que després es tracten al Club.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.