Dia i hora: divendres 26/07/2013 de les 18:00 a les 21:00
Lloc: Teatre Municipal (Ptge. del Teatre, 3)
Aquest divendres es du a terme la primera sessió per seleccionar els actors i acttrius que participaran a la Remençada. Per participar al càsting cal enviar un correu a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
El procés de construcció de l’espectacle musical La Remençada continua avançant amb la selecció dels veïns i veïnes del poble que donaran vida als personatges de l’obra.
Aquest divendres, 26 de juliol i el prioper 1 d'agost es duran a terme els càstings al Teatre Municipal.
Per a la representació de l'espectacle es necessitaran al voltant d'un centenar d'actors. La selecció es durà a terme els dies 26 de juliol i 1 d’Agost al Teatre Municipal, des de les 18 a les 21 h. Per participar al càsting cal contactar amb l’escriptor Xavier Bertran, (a través del correu (Necessites javascript per veure aquest correu-e) ).
L’associació La Remençada busca també la col·laboració dels veïns per a cobrir altres aspectes de l’obra: músics per gravar la banda sonora, perruquers/eres i maquilladors/res per preparar els actors, sastres i modistes per a confeccionar els vestits, periodistes per a divulgar el projecte, etc.
Per a més informació podeu consultar les següents pàgines:
Altres
A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.