CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Lectura dramatitzada de "Les cartes d'Hercules Poirot"

Lectura dramatitzada de "Les cartes d'Hercules Poirot"

Dia i hora: dimarts 24/04/2012 a les 19:00

Lloc: Biblioteca de Montornès (C. de Can Parera, 34)

Els alumnes dels cursos de català per a adults i els Voluntaris per la Llengua participen en la programació de Sant Jordi amb la lectura d'aquesta obra de teatre de Jaume Fuster

 

L'Oficina de Català de Montornès ha programat per aquest dimarts la lectura dramatitzada de "Les cartes d'Hercules Poirot" de Jaume Fuster. L'obra situa aquest famós detectiu, creat per l’escriptora Agatha Christie en un balneari de la Cerdanya passant uns dies de descans, però malgrat l’ambient aparentment tranquil, es comet un assassinat i el detectiu haurà d’actuar per resoldre el cas.

La lectura anirà a càrrec d'alumnes dels nivells Intermedi i Suficiència dels cursos de català per a adults. Hi haurà un repte: caldrà esbrinar qui és l'assassí. Entre les persones que l'encertin, se sortejarà un llibre.


Altres

A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:

 

Arxivat a: Cultural
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona