CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Tarda d'espectacles solidaris

Tarda d'espectacles solidaris

Dia i hora: dissabte 04/02/2012 a les 17:00

Lloc: Teatre Municipal (Ptge. del Teatre, 1)

L'Associació "Els Àngels" ASPAHID i l'Aula Municipal de Teatre proposen una tarda d'espectacles a favor de la Fundació La Marató de TV3 amb la col·laboració de diversos grups i entitats locals

 

A partir de les 17 h, el Teatre Municipal acollirà els següents espectacles:

  • Teatre: "La historia de Villa Dorita" ("Els Àngels" ASPAHID. Taller de l'Aula Municipal de Teatre)
  • Grup de ball (Virgen del Carmen)
  • Humor: "Cosa de dos" (Albert i Paco González)
  • "Aires del Sur" (Grup rociero de Montornès del Vallès)
  • "Sonikete" (Grup de Ball del Centro Cultural Andaluz)
  • Humor: "Pakomé" (Paco González)
  • Cant (Grup de cant del Centro Cultural Andaluz)
  • Concert amb AIRAM (Pop rock des de l'Escola Municipal de Música)

Preu de l'entrada: 2 euros.

La recaptació es dedicarà a la darrera campanya de la Fundació La Marató de TV3 ("Quan acaba una vida en comencen sis". Regeneració i transplantamentd'òrgans i teixits).

La tarda d'espectacles solidaris acabarà amb una xocolatada a càrrec de l'Ajuntament i amb el recompte públic de la recaptació.


Altres 

A través dels següents enllaços podeu accedir a altres propostes d'entitats i organismes als quals pertany Montornès:

Arxivat a: Sociocultural
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona