Dia i hora: dilluns 17/09/2007 a les 11:00
Lloc: Plaça de Pau Picasso
La III Jornada de l’Esport al Carrer és una de les activitats més destacades de la jornada juntament amb el castell de focs de final de festa.
A les 11.30h, la plaça del Poble acullirà un parc infantil i un festa de l'escuma.
Des de les 11 h fins a les 20h, hi haurà activitats esportives a la plaça de Pau Picasso. L’espai acollirà les disciplines de futbol 3x3, bàsquet 3x3, volei, bicis i mini-golf. La zona esportiva municipal serà el marc d'un open de tennis, organitzat pel Club de Tennis Montornès, i el camp de futbol acollirà partits entre el CF Montornès i diversos equips de la comarca.
També, dilluns 17, hi haurà, a les 17.30h, a la plaça de Margarida Xirgu, teatre infantil amb la representació de l'obra El ratolí Pérez. A les 18 h, es farà el berenar i ball per a la gent gran, al pavelló municipal d’esports. La Galeria Municipal de Can Xerracan obrirà, a les 20 h, el seu espai al recital poètic que organitza el Centre Infantil i Juvenil (CIJ).
A la nit, el protagonista serà el tradicional castell de focs de fi de festa. Es farà a les 22.30h, als terrenys ubicats al costat del Centre d’Atenció Primària, a Can Parera.
Podeu consultar el programa sencer de Festa Major aquí
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.



