CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > "Parlem de llibres" a la Biblioteca de Montornès.

"Parlem de llibres" a la Biblioteca de Montornès.

Dia i hora: dimecres 02/05/2007 a les 18:30

Lloc: Biblioteca de Montornès (C. de Can Parera, 34)

La Biblioteca dedica el seu espai “Parlem de llibres” a la novel·la “La novia liberada” d’Abraham B. Yehoshúa.

Preu: Gratuït
Una vegada al mes, la Biblioteca organitza una tertúlia literària dirigida per la Dolors Taulats. La d’aquest dimecres està dedicada a la novel·la ”La novia liberada” d’Abraham B. Yehoshúa.

Situada a l'Israel d'abans de la Intifada, "La novia liberada" dibuixa en paral·lel dues trames protagonitzades pel professor Yojanán Riblin. Riblin intenta clarificar, d’una banda, el per què de la falta d’integració entre àrabs i israelians i de l’altra, el per què de l’inesperat divorci del seu fill gran.

Abraham B. Yehoshúa va néixer a Jerusalem el 1936. Va Estudiar Literatura Hebrea i Filosofia a la Universitat Hebrea. Prosista, dramaturg i assagista, va ser professor en el Departament de Literatura Comparada de la Universitat de Haifa. Ha escrit tretze llibres, entre els quals set novel·les, que han estat traduïts a més de 22 llengües i ha estat reconegut, internacionalment, amb nombrosos premis literaris.

Arxivat a: Cultural
“La novia liberada” d’Abraham B.Yehoshúa
“La novia liberada” d’Abraham B.Yehoshúa
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona