Dia i hora: dissabte 21/04/2007 a les 18:30
Lloc: Teatre Municipal (Ptge. del Teatre, 3)
Continua la II Mostra de Teatre amb “Romeo y Julieta. Un amor sin barreras”, adaptació del clàssic de William Shakespeare.
La II Mostra de Teatre de Montornès continua aquest dissabte amb l’obra teatral Romeo y Julieta. Un amor sin barreras a càrrec de la Cia Alquimistes formada per actors amb discapacitats psíquiques. La companyia Carro de Baco que va començar a treballar en la formació actoral de discapacitats psíquics al 1997 s’encarrega de la direcció artística.
La Mostra continuarà el mes de maig. La cartellera inclou els muntatges No és tant fàcil… (Quadre Escènic de La Colmena), Vita punctum est (IES Puig i Cadafalch i Thos i Codina de Mataró), Passi el que passi! (Escola d’Adults Singuerlín), i Els nostres contes, les nostres històries (Els Angels ASPAHID).
Finalment, el mes de juny es representarà Històries d'un gerani (Grup Adults de l'Aula de Teatre), Fugida a l'aventura (CEIP Marinada) i La volta al món en 80 dies (Grup iniciació i Grup d'aprofundiment de l'Aula de Teatre).
Organitza: Aula Municipal de Teatre
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.