L’Hotel d’entitats completa la reforma que es va iniciar el 2014 a l'edifici municipal del carrer de Blas Infante, amb el condicionament de la planta baixa i la zona d’aparcaments per a instal·lar el menjador nou de l’Escola Sant Sadurní.
L’equipament per a les associacions té 264,25 m2 útils distribuïts en dues plantes, disposa de 6 despatxos per a la gestió administrativa de les entitats, 5 sales polivalents per a activitats i reunions, i espais d’office i d’emmagatzematge de material.
A més, les sales estan dotades d’envans mòbils que permeten configurar els espais depenent de les necessitats d’utilització. Tenen una capacitat de 65 persones a la segona planta i de 45 a la primera.
L'Hotel ha iniciat l'activitat el juliol de 2016 amb una desena d'entitats que hi resideixen de forma permanent i en un futur se n’incorporaran de noves.
Les entitats han tingut un paper fonamental en la redacció del reglament d’ús de l’equipament. Han participat en diverses sessions de treball i són elles mateixes les encarregades de dinamitzar el dia a dia de l’espai de forma col·laborativa, responsable i sostenible. Tot plegat s’articula a través d’una comissió gestora amb representació de cada entitat i de l’Ajuntament.
Els valors que presideixen el reglament d’ús fomenten el respecte, la convivència, la responsabilitat, i la confiança.
Entitats residents:
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.