CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > "Les entitats al dia": Curs de manipulació d'aliments en esdeveniments i festes populars

"Les entitats al dia": Curs de manipulació d'aliments en esdeveniments i festes populars

Dia i hora: dilluns 02/06/2025 a les 19:00

Lloc: Hotel d'Entitats (c. de Blas Infante, 7)

Les associacions que organitzen activitats festives en què es manipulen aliments tenen a l'abast aquest curs gratuït per fomentar pràctiques correctes.

El Departament municipal de Participació Ciutadana ha organitzat un nou curs dins del programa formatiu Les entitats al dia, adreçat al teixit associatiu del municipi. Des del 2015 es duen a terme cursos per millorar la gestió funcional de les associacions i dels projectes que impulsen, així com assessorament i acompanyament.

L'Hotel d'Entitats acollirà un curs de manipulació d'aliments el dilluns 2 de juny, de 19 a 20.30 h. La formació és a càrrec de professionals del Departament municipal de Salut Pública.

A la sessió, les associacions rebran eines per organitzar activitats gastronòmiques (com botifarrades o xocolatades) seguint pràctiques d'higiene adequades i fomentant hàbits i actituds correctes per evitar intoxicacions alimentàries. Es tractaran els següents temes:

  • Muntatge del servei de bar, tenint en compte criteris d'higiene i seguretat alimentària.
  • Manipulació d'aliments: normes bàsiques.
  • Autocontrols (temperatures, traçabilitat i control d'al·lèrgens).

Les inscripcions són gratuïtes i estan disponibles al correu electrònic (Necessites javascript per veure aquest correu-e).

Arxivat a: Formativa, Informativa
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona