CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Exercici del dret de rectificació de les dades personals

Exercici del dret de rectificació de les dades personals

Descripció

Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació total o parcial de les dades personals inexactes o incompletes. 

En el cas que s'hagi realitzat la comunicació de les seves dades personals a tercers se'ls comunicarà la rectificació que sol·licita si aquesta és acceptada i sempre que no sigui impossible o exigeixi un esforç desproporcionat. Si ho sol·licita, se li facilitarà informació sobre els destinataris de les seves dades.

Tingueu en compte les excepcions a l'exercici d'aquest dret:

  • Si hi ha una prohibició legal.
  • Si hi ha perill per a la defensa de l'estat.
  • Si cal garantir la seguretat pública.
  • Si cal protegir els drets i les llibertats de tercers.
  • Si hi ha una intervenció policial.
  • Si cal assegurar el compliment de les obligacions tributàries.
  • Si la Hisenda pública inspecciona l'afectat.

Qui el pot demanar

La mateixa persona afectada, convenientment identificada, o un representant, també identificat, en els casos següents: menors de 14 anys, més grans de 14 anys si la llei ho exigeix, persones amb discapacitat o per voluntat del mateix afectat.

Quina documentació cal aportar

  • Formulari específic de sol·licitud per a l'exercici del dret de rectificació de les dades personals.
  • Còpia del DNI o equivalent (NIE o passaport) o signatura electrònica.
  • Documents acreditatius o justificatius de la sol·licitud de rectificació que se sol·licita.

En cas de dubte o consulta 

Departament de Bon Govern, planificació i transparència
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Horari: 8,30 a 14:30 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia

Temps de resolució

Des de la recepció de la sol·licitud, hi ha un termini d'un mes per respondre, tant si les dades estan disponibles com si no. Abans de que finalitzi aquest període, aquest termini podrà prorrogar-se altres dos mesos en cas necessari, tenint en compte la complexitat i el nombre de sol·licituds, sent comunicat a l'interessat tot indicant el motiu de la dilació.

Si passat aquest temps no hi ha resposta o no hi esteu d'acord amb el sentit podeu  presentar una reclamació davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades a través del seu web.

Sentit del silenci

Negatiu

Preu de la tramitació

Gratuït. 

No obstant, en el cas que les sol·licituds siguin manifestament infundades o excessives, especialment degut al seu caràcter repetitiu, es podrà cobrar un preu raonable o negar-se a actuar respecte de la sol·licitud (art. 12.5 RGPD).

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona