CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Créixer en família. Adolescència tardana: “Saber fer, saber ser, saber estar... saber esperar”

Créixer en família. Adolescència tardana: “Saber fer, saber ser, saber estar... saber esperar”

Dia i hora: divendres 30/10/2015 de les 19:00 a les 21:00

Lloc: Casal de Cultura

Primera sessió del taller del programa Créixer en família dedicat, aquest trimestre, a l’adolescència.

"Créixer en família" és un cicle adreçat a familiars de joves d'entre els 16 i 18 anys, el que es pot considerar adolescència tardana.

El programa inclou 6 trobades guiades i dinamitzades per Roger Romero, psicòleg expert en temes socials.

La primera trobada es titula “Saber fer, saber ser, saber estar... saber esperar”. La finalitat és que qui participi pugui compartir experiències amb altres famílies i plantejar dubtes o inquietuds, així com obtenir eines i estratègies per utilitzar en l’àmbit familiar.

El programa “Créixer en família: Adolescència tardana” és una proposta dels departaments de Joventut i d’Educació de l’Ajuntament i compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Pere Tarrés.

Arxivat a: Formativa, Pedagògica
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona