CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Exposició “Coitus interruptus”

Exposició “Coitus interruptus”

Dia i hora: Del dimarts 08/02/2011 al divendres 18/02/2011

Lloc: Sala Riu Mogent del Casal de Cultura

Fins el 18 de febrer es pot visitar a la Sala Riu Mogent del Casal de Cultura aquesta exposició que aborda temes relacionats amb d’educació sexual dels adolescents

Preu: Gratuït


L’exposició consta d’una quarantena de plafons i es divideix en dues parts, una dedicada exclusivament a la sexualitat i afectivitat i una altra dedicada a les malalties de transmissió sexual.

A l’entorn d’aquesta exposició s’han programat dues xerrades. La primera es farà el divendres 11 i s’adreça als alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Vinyes Velles. La segona s’ha programat pel dijous 17, i en aquesta ocasió hi participaran alumnes de segon d’ESO de l’Institut Marta Mata.

Aquestes activitats s’engloben en el programa Salut Jove que inclou una programació anual organitzada per les regidories de Benestar Social i de Joventut.

 

Arxivat a: Pedagògica
.
.
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona