Dia i hora: dijous 10/12/2009 a les 19:00
Lloc: Centre Juvenil Satèl·lit (C. Llibertat, 10)
El ponent serà el director del projecte arqueològic a la muntanya de les Tres Creus i catedràtic d'arqueologia de la UAB, Josep Guitart
En el marc dels actes programats per a Sant Sadurní, el Centre Juvenil Satèl·lit acollirà aquest dijous, a les 19 h, una conferència sobre el jaciment arqueològic de can Tacó - turó d'en Roina.
Fa uns dies Montornès, Montmeló i l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica van signar un conveni per a l'execució del projecte de creació del Parc natural i arqueològic - Observatori de la Via Augusta a la muntanya de les Tres Creus.
L'actuació, que pretén que la zona esdevingui un important focus d'interès lúdic i cultural, preveu la restauració paisatgística, l'arranjament de les principals vies d'accés al jaciment i al futur parc, i la construcció d'un punt d'informació per als visitants.
Periòdicament rebràs un e-mail amb un resum del que es publica en aquest web.