CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Agenda > Trobada de corals

Trobada de corals

Dia i hora: dissabte 28/11/2009 a les 20:30

Lloc: Església de Sant Sadurní

La coral de la SC la Lira compartirà escenari amb la Coral de Talamanca i el Cor Les Flors de Maig de Barcelona

Preu: Gratuït


Aquest dissabte se celebra una nova edició de la trobada de corals que organitza la Societat Coral la Lira.

En aquesta ocasió la coral de la Lira compartirà escenari amb la Coral de Talamanca i el Cor Les Flors de Maig de Martorelles.

L'Agrupació Coral de Talamanca va néixer l'any 2007, actualment està formada per 20 cantaires i el seu repertori es basa en cançons tradicionals catalanes i d'arreu del món.

La Coral Les Flors de Maig està formada per una quarantena de cantaires i va ser fundada l'any 1925 en un petit bar del carrer de la Cera de Barcelona. Flors de Maig també interpretaran cançons tradicionals catalanes, alguna mallorquina i també peces de gospel.

La Coral de la Lira celebra enguany 102 anys d'història, i actualment està integrada per 29 cantaires. Entre el seu repertori inclouran algun bolero.

 

 

Arxivat a: Cultural
Actuació de la Coral de la SC la Lira
Actuació de la Coral de la SC la Lira
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona