CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Sol·licitud d’habitatge municipal per a joves en règim de lloguer

Sol·licitud d’habitatge municipal per a joves en règim de lloguer

Descripció

EN L'APARTAT "DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA" PODEU CONSULTAR L'ACTA DE PERSONES ADMESES I EXCLOSES

La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la convocatòria. 

S’ofereixen 5 habitatges de lloguer, que disposen de dues habitacions dobles i permeten allotjar fins a 4 persones. Contractes de lloguer de 7 anys.

Preus de lloguer adaptats als ingressos de les unitats de convivència, que aniran des del 18% fins al 30% d’aquests ingressos.

Cal ser coneixedor del Reglament per a la cessió temporal d’habitatges mitjançant un contracte de lloguer i de les Bases reguladores de la convocatòria d’adjudicació de 5 habitatges de titularitat municipal en règim de lloguer destinats a joves.

En cas de dubte o consulta 

Les persones interessades que necessitin més informació es poden posar en contacte amb l’Oficina Local d’Habitatge (Tel. 674 618 235 els dilluns, dimarts, dimecres i divendres, de 12 a 14 h).

Per a consultes tècniques, cal demanar cita prèvia amb els tècnics de referència. 

Resolució administrativa

Acord d’adjudicació de l’òrgan competent

Termini sol·licitud

Per a la convocatòria 2021-22, del 13 de gener de 2022 a l'11 de febrer de 2022. TERMINI AMPLIAT FINS AL 28 DE FEBRER.

Temps de resolució

Segons terminis establerts a les bases i, en tot cas, inferior als sis mesos, a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Silenci administratiu negatiu.

Qui el pot demanar

Joves d’entre 18 i 35 anys (o a partir de 16 anys emancipats judicialment).

Es pot sol·licitar individualment o com a unitat de convivència (UC), sempre que tots els seus integrants tinguin edats compreses entre els 0 i els 35 anys.

Cal donar compliment als següents topalls d’ingressos bruts anuals:

 

UC 1 membre

UC 2 membres

UC 3 membres

UC 4 membres

MÍNIMS

7.967,73 €

8.214,15 €

8.567,45 €

8.853,03 €

MÀXIMS

31.870,92 €

32.856,62 €

34.269,81 €

35.412,13 €

(Sobre la declaració de la renda, o documents equivalents, i els ingressos actuals, prevaldran els actuals).

Cal estar inscrit/a al Registre de Sol·licitants d’Habitatge de Protecció Oficial a data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds de la convocatòria corresponent. Caldrà mantenir aquesta condició durant tot el procés d'adjudicació. En cas de no estar inscrit, aquesta inscripció pot efectuar-se en línia o bé presencialment en el moment de la sol·licitud, presentant el corresponent model de sol·licitud.

A banda dels requisits de la convocatòria, caldrà donar compliment a tots els recollits al Reglament per a la cessió temporal d’habitatges mitjançant un contracte de lloguer.

Preu de la tramitació

Gratuït

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Les sol·licituds es presentaran preferentment de forma telemàtica a través de la instància general adjuntant emplenats tots els formularis que trobareu a l'apartat "Documentació necessària".

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia.
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8.30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8.30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona