CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Ajuntament - Seu electrònica > Serveis i tràmits > Tràmits i gestions > Comunicació d'obres excloses de llicència (Comunicació prèvia d'obres menors)

Comunicació d'obres excloses de llicència (Comunicació prèvia d'obres menors)

Descripció

Resten subjectes al règim de comunicació les obres interiors que no comportin cap canvi en les obertures, els murs, els pilars i els sostres, com tampoc en la distribució interior de l’edifici.

La presentació de la sol·licitud amb la documentació complerta comporta l'autorització de la realització de l'obra. No obstant això, si per a la realització de l'obra és necessari col·locar un sac de runa a la via pública caldrà sol·licitar a la Policia Local el permís per a l'ocupació.

El règim de comunicació no s'aplica en cas que les obres s'hagin de realitzar en locals comercials o naus industrials, en aquest supòsit s'haurà de demanar llicència d'obres menors.

En el moment de realitzar la comunicació s’ha de dipositar una fiança de 150,00 €, que serà retornada una vegada finalitzades les obres.

En cas de dubte o consulta

Àrea del Territori 
Av. de la Llibertat, 2
Telèfon: 93 572 11 70
Per a consultes demanar visita amb l'arquitecte tècnic municipal, els dilluns de 9 a 13:30 h

L'atenció serà únicament telefònica, en cas que necessiteu atenció presencial demaneu cita prèvia que es realitzarà a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, carrer Sant Isidre, 11-13. 

Resolució administrativa

L'autorització per realitzar l'obra.

Temps de resolució

L'autorització és automàtica si l'interessat presenta la sol·licitud amb la documentació completa i degudament emplenada.

Qui el pot demanar

Qualsevol persona que vulgui realitzar les obres referides a l'apartat anterior

Preu de la tramitació

El previst a les Ordenances fiscals següents:

En cas de tenir dret a les bonificacions establertes a les ordenances fiscals anteriors, es tindrà que justificar a l'expedient i realitzar la petició complimentant el formulari sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes, que figura a l'apartat de documentació complementària.

A fi de garantir la correcta gestió dels residus, cal dipositar una fiança de 150,00 € a la Tresoreria Municipal o al número de compte de Caixabank (La Caixa): IBAN ES93 2100 3078 9922 0003 7608 

Aquesta fiança serà retornada quan, un cop finalitzades les obres, se’n sol·liciti la devolució aportant els documents justificatius de l’abocament dels residus a la deixalleria municipal o a qualsevol planta de tractament autoritzada, fent constar la procedència dels residus de la construcció.

Procediment per iniciar el tràmit

Per Internet

Cal adjuntar document justificatiu del dipòsit de la fiança, la sol.licitud de bonificacions d'impostos i taxes i la declaració responable del tècnic competent, si procedeix.

Iniciar el tràmit

Presencialment

Oficina d'Atenció Ciutadana
Carrer de Sant Isidre, 11-13
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 572 11 70 
Horari: de dilluns a divendres, de 8:30 a 15 h. Dimarts i dijous de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): de dilluns a divendres de 8 a 15 h

Oficina d'Atenció Ciutadana del Barri
Carrer Hermanas de la Virgen Niña, 2
Cal demanar cita prèvia
Telèfon: 93 568 81 27
Horari: dilluns, dimecres i dijous, de 8:30 a 15 h. Dimarts de 17 a 19 h
Horari d'estiu (de l'1 de juliol al 31 d'agost): dilluns, dimecres i dijous de 8 a 15 h

Documentació necessària

Documentació complementària

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona