CONTACTAR | GUIA DE CARRERS | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Categoria:
  1. Comunicació d'actuacions d'urgència
    Resten subjectes a aquests tipus de comunicació les obres puntuals que s’han d’executar amb caràcter urgent i imminent per tal d’evitar danys a les persones o als béns, així com les obres de …
  2. Comunicació d'obres excloses de llicència (Comunicació prèvia d'obres menors)
    Resten subjectes al règim de comunicació les obres interiors que no comportin cap canvi en les obertures, els murs, els pilars i els sostres, com tampoc en la distribució interior de l’edifici. La …
  3. Comunicació d’ús o primera ocupació
    La comunicació d’ús o primera ocupació juntament amb la documentació completa permet verificar les condicions d’habitabilitat dels edificis que han sofert obres majors, bé per reforma o per nova …
  4. Devolució de la fiança per obres
    Comporta la tramitació d'un expedient per retornar la fiança un cop comprovat que s'han complert les disposicions contingudes en el decret 201/94, de 26 de juliol, modificat pel decret 161/2001, de …
  5. Llicència d'obra menor
    Resten subjectes a la concessió de llicència d'obres menors les obres que no comportin la tramitació d'un expedient d'obres en règim de comunicació ni comportin construcció o edificació de nova …
  6. Sol·licitud d'alineacions i rasants
    La sol·licitud per delimitar les alineacions i rasants d'una edificació en relació a la via pública. En cas de dubte o consulta Àrea del Territori (2a planta de l’Ajuntament) Av. de la Llibertat, 2 …
  7. Sol·licitud d'informes tècnics
    Comporta l'obtenció d'un informe tècnic municipal en relació a molèsties, fums, sorolls, humitats, etc. En cas de dubte o consulta Àrea del Territori (2ª planta de l’Ajuntament) Av. de la Llibertat, …
  8. Sol·licitud de base cartogràfica
    L’obtenció de la cartografia oficial del municipi per a la realització d’actuacions amb incidència sobre el territori. Els actes per als quals serà obligatòria la utilització del plànol topogràfic …
  9. Sol·licitud de certificat d'antiguitat i afectació
    Comporta l'expedició per part de l'administració d'un certificat on es fa constar, segons les dades que consten a l'Ajuntament, quina és l'antiguitat de l'habitatge i si té cap afectació. En cas de …
  10. Sol·licitud de certificat de qualificació urbanística
    Comporta l'expedició d'un certificat on s'estableix quina és, de conformitat amb la normativa, la qualificació urbanística d'un determinat terreny. En cas de dubte o consulta Àrea del Territori (2ª …
  11. Sol·licitud de llicència d'obres majors
    Resten subjectes a la concessió de llicència d'obres majors les obres de construcció i d'edificació de nova planta, i les d'amplària, reforma, modificació o rehabilitació d'edificis, construccions i …
  12. Sol·licitud de llicència de connexió al clavegueram
    L'obtenció de la llicència comporta el dret a realitzar la connexió al clavegueram públic i, si cal, fer la rasa per realitzar la connexió. En el cas que sigui necessària la realització de la rasa, …
  13. Sol·licitud de llicència de parcel·lació
    L’obtenció de llicència de parcel·lació per dividir o segregar una finca en dues o més porcions amb els objectius i els límits establerts en la Llei d'Urbanisme de Catalunya i en la normativa del …
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona