CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Categoria:
  1. Alta en el padró d’habitants i canvi de domicili
    Sol·licitar la inscripció en el padró municipal d’habitants de les persones que resideixin i tinguin fixat el seu domicili a Montornès del Vallès. En cas de dubte o consulta Oficina d'Atenció …
  2. Autorització o revocació de l’autorització per a la notificació electrònica
    El tràmit serveix per donar consentiment exprés per rebre les notificacions dels actes a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Montornès del Vallès, podrà tenir caràcter general per tots …
  3. Casament civil
    Sol·licitud per celebrar la cerimònia de casament civil a l'Ajuntament.  Qualsevol parella major d’edat o major de 16 anys emancipada pot sol·licitar celebrar el seu casament civil a l'Ajuntament de …
  4. Cita amb càrrec electe o tècnic municipal
    Sol·licitud per demanar cita perquè us atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal.
  5. Exercici del dret de rectificació de les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar la rectificació total o parcial de les dades personals inexactes o incompletes.  En el cas que s'hagi realitzat la comunicació de les seves dades personals a …
  6. Exercici del dret de supressió de les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar la supressió total o parcial de dades quan concorri alguna de  les següents circumstàncies: Les dades ja no siguin necessàries en relació a la finalitat per a la …
  7. Exercici del dret d’accés a les dades personals
    Aquest tràmit us permet sol·licitar i obtenir informació sobre si les vostres dades de caràcter personal, incloses als fitxers de l’Ajuntament, estan sent objecte de tractament, amb quina finalitat …
  8. Exercici del dret d’oposició al tractament de les dades personals
    Sol·licitar que no es porti a terme el tractament de les dades de caràcter personal o que s'aturi per motius relacionats amb la seva situació particular quan el tractament es realitzi per l'…
  9. Finestreta única - Presentació de documents adreçats a altres administracions
    Les persones interessades poden presentar a l’OAC de l’Ajuntament els escrits, sol·licituds i comunicacions adreçats als òrgans de l’Administració general de l’Estat, de l’Administració de la …
  10. Instància genèrica
    La instància genèrica és el model tipus per a qualsevol demanda, tràmit, queixa, denuncia o reclamació que no tingui un model específic de sol·licitud. Per a qüestions específiques, hi ha molts trà…
  11. Modificació de dades del padró d’habitants
    Les persones interessades empadronades a Montornès del Vallès poden sol·licitar la modificació de les seves dades del padró. Resolució administrativa La modificació de les dades del padró.
  12. Queixes, suggeriments i propostes
    La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així…
  13. Sol·licitud d'accés a la informació pública
    Aquesta sol·licitud us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública de què disposa l’Ajuntament de Montornès del Vallès. En cas de dubte o consulta Departament de Bon Govern, …
  14. Sol·licitud d'informe d'adequació de l'habitatge per al reagrupament familiar
    L’article 55 del Reial Decret 557/2011 pel qual s’aprova el reglament de la Llei Orgànica 4/2000, d’11 de gener sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, regula …
  15. Sol·licitud d'informe d'arrelament social
    És un informe preceptiu per acreditar la integració social en el procés d'obtenció d'una autorització de residència temporal per arrelament social. En cas de dubte o consulta Departament de Serveis …
  16. Sol·licitud de certificat digital idCat
    L’idCat és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet. Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades enviades, així …
  17. Sol·licitud de certificats del padró d’habitants
    Els certificats del padró d’habitants són documents emesos per l’Ajuntament on s’acredita el domicili de residència de l’interessat, o bé de les persones amb les quals conviu. Resolució …
  18. Sol·licitud de targeta d’armes
    La targeta s’atorga per autoritzar la tinença d’armes d’aire comprimit. En cas de dubte o consulta Policia Local Ajuntament de Montornès del Vallès Av. de la Llibertat, 2 Telèfon: 93 572 13 33 …
  19. Sol·licitud del Servei de Mediació Ciutadana
    L'Ajuntament posa a disposició dels veïns i veïnes el Servei de Mediació Ciutadana, un recurs gratuït que pretén ajudar en la resolució de conflictes comunitaris. Aquest servei ofereix un espai …
  20. Sol·licitud d’habitatge municipal en règim de lloguer
    La sol·licitud estarà subjecta als terminis indicats a la convocatòria que podeu consultar en l’apartat “Documentació Compementària". S’ofereixen 5 habitatges de lloguer, que disposen d’entre 3 i 4 …
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona