CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | AMB ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > L'Oficina mòbil de la Direcció General de la Policia reprèn el servei presencial d'expedició i renovació del DNI a Montornès

L'Oficina mòbil de la Direcció General de la Policia reprèn el servei presencial d'expedició i renovació del DNI a Montornès

10/09/2020

L'Oficina visitarà Montornès el 16 de setembre i s'ubicarà a l'edifici de l'OAC Centre, al carrer de Sant Isidre. Cal demanar cita prèvia al telèfon 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 8 a 15 h i els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h.

El 16 de setembre, l'Oficina mòbil de la Direcció General de la Policia reprendrà el servei presencial d'expedició i renovació del DNI a Montornès, suspès des del mes de març a causa de la crisi sanitària de la Covid-19. 

Per accedir al servei cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 93 572 11 70, de dilluns a divendres de 8 a 15 h i els dimarts i dijous, també de 17 a 19 h. El dia i hora assignats, cal anar a l'edifici de l'OAC Centre, situat al carrer de Sant Isidre.

Es recomana que les persones vagin soles i només vagin acompanyades si necessiten assistència o en el cas de menors. És obligatori l'ús de mascareta, el rentat de mans i respectar la distància de seguretat entre persones.

Per tal de complir amb totes les normatives de capacitat i aforament, es podran atendre un màxim de 40 cites i es permetran un màxim de 4 persones de forma simultània en l'espai habilitat per a la prestació del servei.

Per a la realització del tràmit, cal tenir en compte el següent:

  • És imprescindible la presència física de la persona a qui s'hagi d'expedir el DNI. Els menors de 14 anys hauran d'anar acompanyats del pare, mare o tutor amb el DNI en vigor, o d'una persona amb autorització acompanyada de la fotocòpia per ambdues cares del DNI del pare, mare o tutor del menor.
  • S'ha d'abonar les taxes legalment establertes en el moment de formalitzar el tràmit.
  • Cal presentar els documents exigits segons el cas.

El dia de l'expedició cal aportar la següent documentació:

  • Per a la primera inscripció: una fotografia, certificat d'empadronament de l'Ajuntament de Montornès del Vallès (validesa de 3 mesos) i certificat literal de naixement expedit pel Registre Civil (validesa de 3 mesos).
  • Per a renovació per caducitat: una fotografia i el DNI caducat.
  • Per a renovació per canvi de domicili: una fotografia i certificat d'empadronament (validesa de 3 mesos).
  • Per a renovació per pèrdua: una fotografia.
  • Per a renovació per sostracció: una fotografia i la denúncia de la sostracció.

L'Oficina mòbil tornarà a Montornès el 23 de setembre per fer el lliurament dels documents expedits.

L'expedició i renovació del DBI també es pot dur a terme a les comissaries de la Policia Nacional. Es pot sol·licitar cita prèvia al telèfon 902 247 364 o al web www.citapreviadnie.es

Arxivat a: Ciutadania, Seguretat ciutadana
Model de DNI electrònic
Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona