CONTACTAR | ES | EN | FR

MIDA DEL TEXT | Augmentar la mida del textMida del text normalReduir la mida del text | SENSE ESTILS

Logotip
Portada > Comunicació > Notícies > Organització municipal per al mandat 2015 – 2019

Organització municipal per al mandat 2015 – 2019

30/06/2015

El Ple de l'Ajuntament ha aprovat aquest dilluns l'organització municipal per al mandat 2015 – 2019. Entre les novetats hi ha la concentració de les quatres comissions informatives que hi havia fins ara en una de sola que servirà per a totes les àrees. La comissió informativa estarà formada per 12 membres en representació proporcional de les sis formacions polítiques que conformen el Ple Municipal.

Aquest dilluns el Ple Municipal ha aprovat en sessió extraordinària l'organització i funcionament de l'Ajuntament durant el mandat 2015-2019.  La proposta estableix la periodicitat de les sessions del ple, que es continuaran celebrant el primer dijous hàbil de cada mes a les 19.30 h; les comissions informatives i els nomenaments dels representants de la Corporació en els òrgans col·legiats que són de competència del plenari. El document també fixa les dedicacions exclusives i parcials, les retribucions i les indemnitzacions als regidors i les assignacions als grups polítics municipals.

Una de les novetats destacades de l'organització ha estat la reducció de les quatre comissions informatives que se celebraven fins ara (una per cada àrea de l'Ajuntament) a una única. Aquesta comissió tracta assumptes que hagin d'ésser sotmesos a la decisió del Plenari de la Corporació o de la Junta de Govern Local quan aquesta actuï per delegació del Plenari, llevat que hagi d'adoptar-se algun acord per la via d'urgència. La composició d'acord amb els resultats de les eleccions del 24 de maig de 2015, ha fet augmentar el número de membres de 8 a 12: 6 regidors del grup municipal d’Iniciativa per Catalunya Verds Esquerra Unida i Alternativa, 2 regidores del grup municipal del Partit dels Socialistes de Catalunya, 1 regidor/a del grup municipal de Ciutadans, 1 regidor del grup municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya - Acord Municipal, i regidor del grup municipal Popular i 1 regidor del grup municipal de Convergència i Unió.

Retribucions de l’equip de govern

Càrrec

Nom i cognoms

Dedicació mínima

Import en euros

Alcalde

José A. Montero Domínguez

Exclusiva

42.669,83

Regidor delegat de l’Àrea del Territori, regidor de seguretat ciutadana i convivència, regidor d’esports i regidor d’organització i desenvolupament del personal

Juan José Fernández Martín

70%

26.284,62

Regidora delegada de l’Àrea de Ciutadania i regidora de mobilitat

María Rosa Vinyallonga Antich

40 %

15.019,78

Regidor de cooperació internacional i regidor de festes

Miguel Àngel Bueno Aranda

40 %

15.019,78

Regidora de medi ambient i sostenibilitat, regidora de  participació ciutadana, regidora de polítiques d’igualtat i  regidora de protecció de la salut pública

Maria del Mar García Martos

40 %

15.019,78

Regidora de mitjans de comunicació i regidora de joventut

Marina Sánchez Alcolea

40 %

15.019,78

Regidora delegada de l’Àrea de Gestió Econòmica

Montserrat López Gómez

36%

13.517,80

Regidor delegat de l’Àrea d’Acció Social, regidor de noves tecnologies i regidor d’habitatge

Jordi Delgado Mengual

36 %

13.517,80

Regidora de serveis socials i ciutadania, regidora de gent gran i regidora de promoció de la salut

Maria José Figuera Martínez

36 %

13.517,80

La retribució de la dedicació mínima que consta en la taula anterior està calculada sobre el que correspondria a un regidor amb dedicació exclusiva (37.549,45.-€). Les quantitats són brutes anuals.

Indemnitzacions

Concepte

Import en €

Per assistència a Plens (per sessió)

100

Per assistència a Comissions Informatives (per sessió)

120

Per assistència a la Junta de Portaveus (per sessió)

50

Per assistència a la Comissió Especial de Comptes (per sessió)

100

Assignacions als grups municipals

Component fix per grup: 250 €
Component variable en funció del número de regidors: 350 € (per regidor)

Aquestes quantitats són brutes i seran satisfetes mensualment.

Arxivat a: Ajuntament
Un moment del Ple extraordinari celebrat el 29 de juny a l'Ajuntament de Montornès

Arxius adjunts

Ajuntament de Sant Feliu de Codines

Av. de la Llibertat, 2 - 08170 Montornès del Vallès

Tel: 93 572 11 70 - Fax: 93 568 27 62 - a/e: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)

Amb la col·laboració de:

Diputació de Barcelona